OCH TOG EN FUL BILD PÅ FLYGPLATSEN

fantasktiskt! Jag överlevde faktiskt denna mycket livfulla resan. Kort sagt så var flygturen en av dom mest coolaste saker jag gjort, och själva London var väl.. okej. Inte så coolt och fint som jag trott, men det var ju inte dåligt. Vi träffade i alla fall massa urgulliga britter (ska gifta mej med en engelskman), och såg på "we will rock you", a musikal (engelskt uttal)(på "a musikal" alltså.. eller på we will rock you också), åt fishandchips (eller vad det nu heter), gick på oxford-street utan att köpa NÅGOT. Nej, köpte faktiskt ingenting, förutom en karta, i hela london. Gick vilse, blev fult avmålad, träffade massa av mina kompisar på Madam tuso (ja.. Miley Cyrus, Justin Bieber och alla.. ni vet, mina kompisar), och sen så gick vi ju omkring och chillade. Blev även 15. Sista dagen. Då sov jag hela dagen. Och åkte flyg.
Det var det jag hade att säga, små vänner. puss.

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0