MEN TROLIGEN KOMMER JAG FORTSÄTTA ATT VARA SUR, GRINIG OCH FÅ MVG I ALLA ÄMNEN



Vi kan ju låtsas som om det är normalt att jag bloggar. Även fast det inte är det. För det är det inte. Jag glider runt, vet ni. Och jag jobbar för fullt (även om jag inte alls gör det) på den andra, you know, lite nyare bloggen. ("Har vi hamnat fel" tror ni nu, fast det har ni inte. Den andra bloggen har sin glans, men den är än så länge "inte ens nybörjare på att få inlägg på sej". ) Jag är också fullt upptagen med att vara sur och grinig, få mvg i alla ämnen (vilket jag självklart får) och sjunga halsen av mej. Även om ni som läser min blogg Precis vet vad jag sysslar med, så tänkte jag att det kanske var bra om jag förnyade era minnen lite granna. Sen så är det så att jag inte tänker berätta (inte alls faktiskt) vad jag tänker hålla på med tills nästa inlägg kommer, och när det kommer, är det väl bara jag som vet.

Detta inlägget är till och med så speciellt och bra, att det får hamna i den speciella kategorin.



och mitt ibland allt speciellt, så kan ni ju få en speciell bild, på min väldigt speciella klass. Och Tore, såklart. Nejmen han går i vår klass! Självklart!


Kommentarer
Postat av: Anna

hej jag läste din kommentar på daniels blogg om man kan få träffa honom och det för att man åker så långt. Känner detsamma! Jag kommer få åka runt 3 timmar kanske och typ komma hem jätte sent och det är skola dan efter, och får man inte träffa honom är det ju ingen idé känns det som :s

2011-03-28 @ 17:15:51
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: jessy(:

haha, va söt du e C:

ersännn jag har humor..eh neh ;)<3

2011-04-10 @ 19:46:01
URL: http://plumbob.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: haha, känns lite som om du försöker utnyttja din körledare ?;) ne okej. Ja det va verkligen grymt i Uddevalla och han tog verkligen sin tid till oss som har åkt långt :) jag bor liksom 3 h med tåg.. 2 h med bil HAHA ? och mia bor i sthlm ! Det är rätt långt så ah :) men han va underbar!

2011-04-13 @ 23:40:46
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Ida

Fin header du har :

2011-04-14 @ 00:05:29
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0