ETT PAR HÅRNÅLAR OCKSÅ

Detta inlägget kan vara det sista, men det kan också bara vara ett nytt inlägg. Det är så, kära vänner, att jag ska till London. Där alla kändisar bor i ett hus, där, ni vet. Joja, dom kändisarna ska jag träffa och ta kort med. Men innan jag kommer till London så ska jag göra det läskigaste jag någonsin kommer att göra i mitt liv... flyga. (Nej, inte själv alltså) Tänk om man inte får någon luft? Tänk om man blir instängd? Tänk om man spyr? Tänk om man får panik? Tänka om... Tänk om vi kraschar. Då missar jag ju vår konsert, den andra konserten, sommarlovet, avtackningen av John och Ninnie, allt jag skulle sagt till alla, att någonsin lära mej spela piano, att ha en egen låt på spotify (yeah, right), min 15 års-dag, moppekortet, 9:an, betyden i 8:an, gymnastiet, den nya henån skolan (vilken dom andra, som redan har sett skolan 3 gånger, är och kollar på. Jag har aldrig sett den, men jag valde efter mycket tänkande att det nog var bäst att stanna hemma och packa det sista. Men jag hörde att vi tydligen inte ska byta skola utan att vi ska till en nybyggd Ikea-lokal.. hmmm) att bli miljonär, att få en häst, att få rida på Tubbe igen, att bli skådespelare, att läsa alla böcker jag inte läst än, att skriva klart allt jag inte har skirvit än.. och berätta för mina fina vänner hur mycket jag älskar dom och zälma. Tänk om vi kraschar och jag missar det här, och säkert 1000 andra grejer till som jag har glömt att skriva, men kommer komma-på under dagen. Jaja! Äsch! Jag är ganska glad, jag. Och är en stolt ägare till en body lotion, en ny bikini och lite annat plock-plock. Och som sagt, jag vet inte om, när eller hur vi ses igen. Men jag hoppas att vi gör det. (jag syftar på att jag inte dör, inte en såndär "kom gärna tillbaka"-flik)

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0